+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Churáňov Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 125 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    94%
  • Čistota

    95%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    82%
  • Poměr cena/kvalita

    88%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 13.12.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
24 %
  • Nejhorší zkušenost mého života

  • Personál katastrofa Neskutečný nepořádek a spátna organizace

Personál
2
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
2
Cena/kvalita
2

Barbora

dospělý pár, 10.7.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
2
Cena/kvalita
4

Petr

dospělý pár, 4.9.2018

Prostejov Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Výborně jídlo a příjemný personál.

  • Zima na hotelu, neutulne. Sauna a virivka v opravě, kotel prý také

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Anonym

jednotlivec, 18.3.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Je vidět, že majitel hotelu má šťastnou ruku na výběr personálu. Všechen obslužný personál, se kterým jsme přišli do styku se choval na úrovni a tak, jak od něho klient očekává. Co stále hodnotím kladně je poloha hotelu. Nedaleko sjezdovky a v okolí dostatek vyžití pro volný čas.

  • Vzhledem k tomu, že jsem tento hotel již v minulosti vícekrát navštívila naposledy však cca před 10 lety, musím konstatovat, že se v hotelu téměř nic nezměnilo resp. spíše zhoršilo. Hlavně co se týče jídla. Dříve večeře fungovaly formou bufetu, na což je dnešní klient většinou zvyklý nehledě k tomu, že by se i ulehčilo obsluhujícímu personálu, který při plně obsazené jídelně nestíhá. Toto není však vina dvou obsluhujících, kteří byli opravdu velmi milí a vstřícní, nýbrž nastaveného systému organizace. Např. pokud majitel ví, že bude mít plno, může nahradit systém servírované večeře právě bufetem. Spokojenější by byl určitě nejen kuchař a servírka, nýbrž hlavně host. Též pokud se nakumuluje moc lidí najednou, už se nedostává polévky či salátů a obslužný personál při takovém servírovacím provozu nestíhá tyto pokrmy doplňovat, některých je i nedostatek.

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Hotel Churáňov odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den paní Pokorná,


děkujeme Vám za hodnocení.

Jsme potěšeni, že snaha nás, jako personálu je očividná.

Za připomínky ohledně večeří děkujeme, vynasnažíme se situaci vylepšit.

Hotel byl teprve v září koupen novým majitelem a na rekonstrukcích objektu se usilovně pracuje.


Doufáme, že Vás brzy zase znovu uvidíme a že zmíněné připomínky budou vylepšeny.


S pozdravem a přáním krásného dne,
Klára Zýková

Anonym

jednotlivec, 25.2.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Jan

dospělý pár, 16.6.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Byli jsme ubytováni v hotelu ve všední dny a mimo sezónu, tudíž zde nebyl žádný ruch. Vybavení hotelu je na stejné úrovni jako v roce minulém, kdy jsme zde byli naposledy. Mimo kuchaře je zde snad kompletě jiný personál, což souvisí se změnou majitele, která proběhla v roce 2017. Pokoj dobře a hezky připraven, čisto.

  • V hotelu se nám nelíbí velmi stísněné prostory v koupelně, hlavně sprchový kout, do kterého se velmi špatně vstupuje a vychází. Byli jsme zde již 3x a v různých pokojích, všude byl stejný problém a to nejsme žádní tlusťoši!

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Churáňov odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den.

Velice předem děkujeme za Vaše postřehy.
Koupelny jsou opravdu malé, bohužel dědictví, které v budoucnu vyřeší jen rozsáhlá rekonstrukce. Nyní budeme řešit aspoň menšími umývadly.
Jinak si dovoluji trošičku nesouhlasit. Nový pan majitel již investoval do nových matrací, přikrývek a polštářů, povlečení, jsou nové TV, zateplení stropů 3 patra, příprava nové terasy, nový vstupní portál, atd. Je to náročné, ale bude se pokračovat.

Doufám, že Vám budeme moci při každé Vaší návštěvě prezentovat něco nového. Chceme, aby se naši hosté při každé další návštěvě cítili lépe.


Ještě jednou děkujeme a těšíme se na opětovné setkání na krásné Šumavě.


Zdenek
hotel Churáňov

Milan

jednotlivec, 17.2.2024

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Dobre misto

  • Špatné jídlo večeře

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
10
Cena/kvalita
4

Lucie

rodina s malými dětmi, 11.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Ubrousky misto klasického taoletniho papiru

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 16.12.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Čistota, kuchyně, flexibilita s bezlepkovou dietou.

  • V pokoji bylo vše slyšet z vedlejšího pokoje i z chodby.

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8

Honza

dospělý pár, 7.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • zánovní zařízení,čisto až na smrad po potu na pokoji při příjezdu,nevím po kom a samozřejmě prostředí s výhledem z okna

  • tragická koupelna,vstup do sprchy cca.30 cm od země a mezírka mezi umyvadlem a zdí cca.40 cm. velmi špatně řešená . televize přidělaná na boční zdi a z jedné palandy nemožné sledovat .

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Vaňková

jednotlivec, 29.11.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Marie

jednotlivec, 15.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Petr

rodina se staršími dětmi, 29.1.2023

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Jídlo, obsluha na baru, skvělý kuchar

  • Malý pokoj a zřejmě jsem očekával o něco lepší kvalitu vzhledem k tomu, ze by měl být hotel po rekonstrukci.

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Marika

rodina s malými dětmi, 1.11.2022

Neustadt an der Weinßtrase Německo

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Nakonec jsme dostali nový pokoj

  • Nepříjemná paní recepční, která se k hostům chová, jako když jsou na obtíž. Od první chvíle absolutně kazí dojem z celého hotelu. Bohužel. Recepční je pro hotel nejdůležitější osoba, protože navozuje atmosféru celého pobytu od prvního okamžiku. Proto úsměv a empatie ja základ. Chtěli jsme se vrátit, ale nechci mít opět pocit, že v hotelu obtěžuji.

Personál
2
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 27.2.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 31.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Hynek Mojžíš

jednotlivec, 14.1.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Prostředí společných prostor

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 8.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 21.1.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 18.12.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8