+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Churáňov Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 125 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    82%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 13.12.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Nejhorší zkušenost mého života

  • Personál katastrofa Neskutečný nepořádek a spátna organizace

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Barbora

Älteres Paar, 10.7.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
48 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
4

Petr

Älteres Paar, 4.9.2018

Prostejov Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Výborně jídlo a příjemný personál.

  • Zima na hotelu, neutulne. Sauna a virivka v opravě, kotel prý také

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 18.3.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Je vidět, že majitel hotelu má šťastnou ruku na výběr personálu. Všechen obslužný personál, se kterým jsme přišli do styku se choval na úrovni a tak, jak od něho klient očekává. Co stále hodnotím kladně je poloha hotelu. Nedaleko sjezdovky a v okolí dostatek vyžití pro volný čas.

  • Vzhledem k tomu, že jsem tento hotel již v minulosti vícekrát navštívila naposledy však cca před 10 lety, musím konstatovat, že se v hotelu téměř nic nezměnilo resp. spíše zhoršilo. Hlavně co se týče jídla. Dříve večeře fungovaly formou bufetu, na což je dnešní klient většinou zvyklý nehledě k tomu, že by se i ulehčilo obsluhujícímu personálu, který při plně obsazené jídelně nestíhá. Toto není však vina dvou obsluhujících, kteří byli opravdu velmi milí a vstřícní, nýbrž nastaveného systému organizace. Např. pokud majitel ví, že bude mít plno, může nahradit systém servírované večeře právě bufetem. Spokojenější by byl určitě nejen kuchař a servírka, nýbrž hlavně host. Též pokud se nakumuluje moc lidí najednou, už se nedostává polévky či salátů a obslužný personál při takovém servírovacím provozu nestíhá tyto pokrmy doplňovat, některých je i nedostatek.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4
Hotel Churáňov hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den paní Pokorná,


děkujeme Vám za hodnocení.

Jsme potěšeni, že snaha nás, jako personálu je očividná.

Za připomínky ohledně večeří děkujeme, vynasnažíme se situaci vylepšit.

Hotel byl teprve v září koupen novým majitelem a na rekonstrukcích objektu se usilovně pracuje.


Doufáme, že Vás brzy zase znovu uvidíme a že zmíněné připomínky budou vylepšeny.


S pozdravem a přáním krásného dne,
Klára Zýková

Anonym

Einzelreisender, 25.2.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jan

Älteres Paar, 16.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Byli jsme ubytováni v hotelu ve všední dny a mimo sezónu, tudíž zde nebyl žádný ruch. Vybavení hotelu je na stejné úrovni jako v roce minulém, kdy jsme zde byli naposledy. Mimo kuchaře je zde snad kompletě jiný personál, což souvisí se změnou majitele, která proběhla v roce 2017. Pokoj dobře a hezky připraven, čisto.

  • V hotelu se nám nelíbí velmi stísněné prostory v koupelně, hlavně sprchový kout, do kterého se velmi špatně vstupuje a vychází. Byli jsme zde již 3x a v různých pokojích, všude byl stejný problém a to nejsme žádní tlusťoši!

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Churáňov hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den.

Velice předem děkujeme za Vaše postřehy.
Koupelny jsou opravdu malé, bohužel dědictví, které v budoucnu vyřeší jen rozsáhlá rekonstrukce. Nyní budeme řešit aspoň menšími umývadly.
Jinak si dovoluji trošičku nesouhlasit. Nový pan majitel již investoval do nových matrací, přikrývek a polštářů, povlečení, jsou nové TV, zateplení stropů 3 patra, příprava nové terasy, nový vstupní portál, atd. Je to náročné, ale bude se pokračovat.

Doufám, že Vám budeme moci při každé Vaší návštěvě prezentovat něco nového. Chceme, aby se naši hosté při každé další návštěvě cítili lépe.


Ještě jednou děkujeme a těšíme se na opětovné setkání na krásné Šumavě.


Zdenek
hotel Churáňov

Milan

Einzelreisender, 17.2.2024

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Dobre misto

  • Špatné jídlo večeře

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
10
Wert/Geld
4

Lucie

Familie mit kleinen Kindern, 11.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Ubrousky misto klasického taoletniho papiru

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 16.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Čistota, kuchyně, flexibilita s bezlepkovou dietou.

  • V pokoji bylo vše slyšet z vedlejšího pokoje i z chodby.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8

Honza

Älteres Paar, 7.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • zánovní zařízení,čisto až na smrad po potu na pokoji při příjezdu,nevím po kom a samozřejmě prostředí s výhledem z okna

  • tragická koupelna,vstup do sprchy cca.30 cm od země a mezírka mezi umyvadlem a zdí cca.40 cm. velmi špatně řešená . televize přidělaná na boční zdi a z jedné palandy nemožné sledovat .

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Vaňková

Einzelreisender, 29.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Marie

Einzelreisender, 15.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Petr

Familie mit älteren Kindern, 29.1.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Jídlo, obsluha na baru, skvělý kuchar

  • Malý pokoj a zřejmě jsem očekával o něco lepší kvalitu vzhledem k tomu, ze by měl být hotel po rekonstrukci.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marika

Familie mit kleinen Kindern, 1.11.2022

Neustadt an der Weinßtrase Německo

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Nakonec jsme dostali nový pokoj

  • Nepříjemná paní recepční, která se k hostům chová, jako když jsou na obtíž. Od první chvíle absolutně kazí dojem z celého hotelu. Bohužel. Recepční je pro hotel nejdůležitější osoba, protože navozuje atmosféru celého pobytu od prvního okamžiku. Proto úsměv a empatie ja základ. Chtěli jsme se vrátit, ale nechci mít opět pocit, že v hotelu obtěžuji.

Persönlich
2
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 27.2.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 31.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Hynek Mojžíš

Einzelreisender, 14.1.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Prostředí společných prostor

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 8.7.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 21.1.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 18.12.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8